Fundació Miró


EXPERIÈNCIA MIRÓ, noves activitats lúdic-artístiques



LA FUNDACIÓ PILAR I JOAN MIRÓ A MALLORCA I SUMMUM
CULTURE & LIFESTYLE PRESENTEN "EXPERIÈNCIA MIRÓ"


• La Fundació Pilar i Joan Miró a Mallorca vol potenciar el seu atractiu turístic i s’acosta a segments de públic empresarials per a continuar difonent el llegat de l’artista.
• L’agència de comunicació a través de la cultura, Summum Culture &
Lifestyle, ha dissenyat aquest programa d’activitats, que compten amb la col·laboració d’artistes, arquitectes i gestors culturals.

Avui dia la majoria de museus nacionals i internacionals tals com el Thyssen-Bornemisza, el Reina Sofía, el MACBA, l’IVAM, el Guggenheim, el Pompidou i la Tate Modern, entre d’altres, adapten els seus continguts
per a establir vincles efectius amb determinats públics procedents del món de l’empresa. Cerquen fórmules per a diversificar la seva oferta amb nous temes museístics, noves formes de presentació de col·leccions, que generin experiències i estableixin una relació estreta entre ells i la varietat dels seus públics.

En el cas de la Fundació Pilar i Joan Miró a Mallorca es tracta d’una iniciativa innovadora de democratització cultural cap a l’univers empresarial que respon a una creixent demanda, no solament de visitants estrangers procedent del segment MICE (de l’anglès meeting, incentives, congresses and exhibitions), sinó també de col·lectius empresarials residents.

 

Dossier de premsa 1406 KB

Dossier de premsa 734 KB